2013. december 22., vasárnap

Vampire Life Direction ~Bezárt~

http://vampirelifedirection.blogspot.hu


Szerzője: Skyler Omena

Az eddigi tizenhét év alatt, amit leéltem nem történt velem semmi izgalmas. A szüleim szerint túl sokat olvasok és ezért az "izgalmas" szó a fejemben már túl abszurd dolgokra vonatkozik. Nem tehettem róla, de imádtam azokat a természetfeletti világokat, amelyekbe el tudtam jutni a könyvek olvasása közben. Abban is igazat kellett nekik adnom, hogy semmi sem volt számomra elég "izgalmas". A falunk tele volt megoldatlan gyilkosságokkal és én ezekre simán rámondtam, hogy unalmas.
A családi légkört imádtam, amíg a bátyám meg nem érkezett. Régen nagyon jó volt a kapcsolatunk. Tényleg mindig mindent együtt csináltunk. Szó szerint elválaszthatatlanok voltunk.
Nem történt semmi. Nem volthatalmas veszekedés, vagy sértődés. Egyről a kettőre teljesen megváltozott. Ez mind akkor történt, mikor új emberek költöztek a falunkba. Mindenkit meghökkentett a hír és ennek egyszerű oka volt. Akinek volt egy kis esze az elmenekült innen. Az emberek rettegésben éltek a gyilkosságok miatt és próbáltak minél messzebb kerülni innen. Azzal, hogy ők ideköltöztek máris sikerült felhívni magukra a figyelmet. Négyen voltak és az egyik erdő melletti házat vették meg. Tőlünk gyalogosan talán negyedóra alatt oda lehetett érni. A bátyámat egyről a kettőre bekebelezték. Már nem velem volt elválaszthatatlan, hanem velük. Az elején mindig nyaggattam azzal, hogy én is menni szeretnék velük lógni, de mindig lekoptatott. Először kedvesen, majd egyre bunkóban.
"Nem mehetsz a közelükbe Skyler!Felejtsd el!"
Közölte velem szárazon, majd nem is próbálkoztam többet. Nem tartottam azokat a srácokat jó társaságnak. Valahogy mindenki tartotta tőlük a tisztes távolságot és a bátyám is jobban tette volna, ha ezt teszi. Végül már mindenkitől eltávolodott és azokat nevezte a családjának. Hetente vagy négyszer veszekedtünk, aminek a vége az lett, hogy ő elviharzott és másnap reggelig haza sem jött. A szüleinknek is már bőven elege volt Niall-ből de nem tudtunk mit tenni. Ő már teljesen más volt és mikor ezt beláttam az agyam elindított egy folyamatot.
Valami nem stimmel azokkal a srácokkal, sőt már a bátyámmal sem. Tudtam mit kell tennem. Kinyomoznom mi folyik ebben a faluban még ha bele is halok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése