2013. szeptember 17., kedd

Első bejegyzés~

Üdv Kedves Idetévedő Idegenek!

Ez életem első blogja (én csak olvasom a blogokat és nem írom őket ), ezért fogalmam sincs mit, hogyan írjak, tegyek vagy bármi. Szóval nézzétek el nekem az esetleges bakikat. :) Mivel elég sok fanfictiont olvastam már és egy némelyik be is lopta magát a szívembe, ezért szeretném kitenni ide, hogy ha más is kedvet kapna ahhoz, hogy elolvassa őket akkor itt egy helyen megtalálja. Persze prológust/bevezetést sem tudok írni úgy hogy aminek nincs, oda én próbálok valamit több kevesebb sikerrel írni. Persze akinek kifogása van a blogja közzététele ellen, az írjon rám, és leveszem :) Lehet hogy már van/vannak ehhez hasonló blogok de én mégis szeretném gyarapítani az ilyen blogok körét. :D 

További jó olvasást!

F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése