2013. szeptember 29., vasárnap

Psychotic Love ~ Bezárt ~

http://psyhotic-love.blogspot.hu/ (teljesen más van a blogon)

Szerzője: Sophie Bradshaw


,,Az élet egy színpad, amin játszani kell, s ha az megköveteli, akkor egy álarcot is rendelni kell hozzá!"

Csak egy átlagos nap a rendelőben, mint mindig. Ugyanazok a betegek, ugyanazok a problémák, ugyanazok a megoldások. Ez a folyamat addig tartott, míg Ő megjelent. Feltűnése a rendelőben, nem csak a médiának, hanem a betegeknek is felkeltette a figyelmét. A híres szupersztár megjelenik a pszichiátrián? Mégis miért?
Melody Crown vagyok, immár húsz éves, amolyan gyakornokféle. Tizenhét évesen eldöntöttem, hogy pszichológus leszek. Jelenleg Dr. Wood rendelőjében dolgozok, mint már mondtam gyakornokként. Megfigyelem, ahogy az orvos kezeli a betegeket és a betegeknek a reagálását is.
Valakinél hatnak a kezelések, van akinél nem. Az esetek 70 százaléka a kicsi kori traumák miatt kerül hozzánk, míg a többi 30 százalék a drogosok, az alkoholisták és a depressziósok csoportját erősíti.
Amikor az emberek arról kérdeznek, hogy miért ezt a s szakmát választottam magamnak, én csak annyit mondok az édesanyám miatt. A teljes történetet senkinek sem meséltem el, csak Dr.Wood, Matt és Zoe tudja, akik a legközelebb állnak hozzám. Lényegében más rokonom nincs is, vagy mégis, de ő számomra meghalt.
Elég is ennyi rólam, így kezdetként, hisz lassan úgy is megismersz engem! A történetem, akkor kezdődik igazán, amikor az utam összefonódik az övével. Eleinte csak egy betegként tekintettem rá, se aztán egy fura érzés beleállt a gyomromba, amikor megláttam, utána már nem enyhült, azaz érzés, egyre erősebb lett. Végül belepillantottam a lelkébe, minek következtében elborzadtam tőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése